مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-06سياسي

250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده لرستان احداث شد


تاکنون 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه سیدالشهدا(ع)، بسیجیان، خیران، گروه های جهادی و مردم بازسازی و احداث شده است.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه تهران گفت: تاکنون 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه سیدالشهدا(ع)، بسیجیان، خیران، گروه های جهادی و مردم بازسازی و احداث شده است.

حسن حسن زاده در حاشیه افتتاح 40 واحد مسکونی برای سیل زدگان در پلدختر که پانزدهم تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: تاکنون 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه سیدالشهدا(ع)، بسیجیان، خیران، گروه های جهادی و مردم بازسازی و احداث شده است.

وی از مدیریت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال 98 تقدیر کرد و افزود: سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) از نخستین روزهای حادثه سیل ویرانگر پلدختر توفیق خدمت گذاری به سیل زدگان را داشت که این مدال افتخاری برای سپاه است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: این قرارگاه در جریان وقوع سیل در پلدختر در راستای خدمت به مردم آسیب دیده پس از اقدام های امدادرسانی کار مرمت، بازسازی، به سازی و احداث واحدهای مسکونی را در مناطق سیل زده روستاهای پلدختر آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده لرستان احداث شد

250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده لرستان احداث شد