مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-06بين الملل

افزایش میزان کارگران خارجی در بحرین/53 درصد خارجی در مقابل 47٪ بحرینی


جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: افزونی جمعیت کارگران خارجی به نسبت 53٪ از ساکنین بحرین رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به واقعه ضرب و شتم دو نگهبان در منامه توسط کارگران خارجی، با تاکید بر اینکه مسئولیت این اقدام با حکومت بحرین است در بیانیه ای اعلام کرد: در نتیجه اقدامات و شرایطی که حکومت فراهم آورده است شهروند بحرینی تبدیل به قربانی سیاست ها و پروژه هایی شده است که فاقد کمترین ارزشهای شهروندی و عدالتند.

الوفاق بیان کرد: ادامه تفکر سیاسی کنونی در اداره کشور، بحرینی ها را در تمامی عرصه ها بیش از پیش بسوی نا امنی می کشاند، در عرصه کارگری و استخدام، معیشت، مسکن، تعلیم، اقتصاد و بلکه در کل عرصه های امنیت عمومی.

جمعیت الوفاق اشاره کرد: بحرین نیازمند نسل جدیدی مسؤولیت پذیر تر و با عِرق ملی بیشتر است که از هرگونه فساد و دست داشتن در اهانت، اذلال و تحقیر بحرینی ها پاک باشد و از قدر و کفایت بیشتری برای بردوش گرفتن مسؤولیت حمایت از شهروند بحرینی و مراقبت از مصلحت های آن و فراهم آوری شرایطی انسانی برای وی برخوردار باشد.

در این بیان تاکید شده است: افزونی جمعیت کارگران خارجی بشکلی خطیر و هولناک و تصاعد آن به نسبت 53٪ از ساکنین بحرین بدون هیچ برنامه ریزی، آمادگی و چشم انداز صحیحی بیانگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میزان کارگران خارجی در بحرین/53 درصد خارجی در مقابل 47٪ بحرینی

افزایش میزان کارگران خارجی در بحرین/53 درصد خارجی در مقابل 47٪ بحرینی