مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-06سياسي

راه اندازی پویش جهادی «دانشگاهیان لرستان» در فضای مجازی


معاون دانشگاه لرستان با اشاره به راه اندازی پویش جهادی «دانشگاهیان لرستان» در فضای مجازی، گفت: دانشگاهیان این استان در ایام شیوع کرونا اقدام به توزیع بسته های غذایی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا کردند.

- ایسنا/لرستان معاون دانشگاه لرستان با اشاره به راه اندازی پویش جهادی دانشگاهیان لرستان در فضای مجازی، گفت: دانشگاهیان این استان در ایام شیوع کرونا اقدام به توزیع بسته های غذایی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا کردند.

حجت الاسلام حسین فلاحی اصل در نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه پنج کشور که امروز پانزدهم تیرماه به صورت الکترونیکی برگزار شد، به تشریح گزارش عملکرد و اقدامات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در ماه های اخیر پرداخت.

وی استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای آموزش های بهداشتی درباره بیماری کرونا به دانشجویان، راه اندازی پویش جهادی دانشگاهیان در فضای مجازی استان، کمک های مختلف به آسیب دیدگان کرونا و خانواده های نیازمند، تقدیر از دانشجویانی که فعالیت های اطلاع رسانی و آگاهی بخش درباره کرونا داشته اند، مشارکت انجمن های علمی دانشجویی در آموزش استفاده از کلاس های مجازی دانشگاه لرستان، توزیع بسته های مختلف غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا، برگزاری مسابقات متنوع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش جهادی «دانشگاهیان لرستان» در فضای مجازی

راه اندازی پویش جهادی «دانشگاهیان لرستان» در فضای مجازی