مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-06سياسي

21 تیر، آخرین مهلت رفع نقص مدرک طرح ترافیک خبرنگاری


مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک، 21 تیر ماه را آخرین مهلت برای رفع نقص مدرک یا مدارک متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری اعلام کرد.

- مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک، 21 تیر ماه را آخرین مهلت برای رفع نقص مدرک یا مدارک متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عالی در توضیح اطلاعیه منتشر شده در خصوص وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران برای سال 99 گفت: از 15 الی 21 تیر ماه آن دسته از خبرنگاران که وضعیت در حال بررسی در روبروی اسم شان نمایش شده است، مهلت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه ی تهران من ( بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران )نسبت به ویرایش و بارگذاری مدارک لازم کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمایش وضعیت در حال بررسی در روبروی اسم خبرنگاران صرفا به معنی نقص مدرک یا مدارک می باشد، تصریح کرد: نمایش این وضعیت به معنای تایید و یا عدم تایید نام خبرنگاران در سهمیه سال 99 نیست .

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک با بیان اینکه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران تا اعلام رسمی سهمیه های جدید در سال 99 دارای اعتبار است گفت: پایان زمان اعلام شده (21 تیر ماه) صرفا پایان امکان ویرایش و تکمیل مدارک در سامانه است و به منظور لحاظ شدن سهمیه های جدید خبرنگاران نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 تیر، آخرین مهلت رفع نقص مدرک طرح ترافیک خبرنگاری

21 تیر، آخرین مهلت رفع نقص مدرک طرح ترافیک خبرنگاری