مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-06اقتصادي

کاهش یک سومی اعتبارات دهیاری ها


از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس و تاثیرات اقتصادی ناشی از آن بر مالیات ارزش افزوده، اعتبارات دهیاری ها یک سوم کاهش داشته است.

- ایسنا/زنجان فرماندار طارم گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس و تاثیرات اقتصادی ناشی از آن بر مالیات ارزش افزوده، اعتبارات دهیاری ها یک سوم کاهش داشته است.

ستار صفری ظهر امروز (16 تیر) در نشست با دهیاران طارم، با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دهیاران در راستای ارتقای سلامت مردم روستاها از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس اعم از جمع آوری کمک های خیرین، ضدعفونی معابر، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده،اظهار کرد: اقدامات دهیاران در این زمینه بسیار چشمگیر و کمک کننده است که این امر نشان از نقش کلیدی دهیاران در روستاهاست.

صفری با بیان این که طارم به دلیل اقدامات انجام شده توسط ستاد مقابله با کرونا ویروس و همراهی خوب مردم در وضعیت مطلوبی قرار داشت و این بیماری به خوبی در شهرستان مدیریت شده بود، افزود: متاسفانه بعد از 17 خرداد، تعطیلات رسمی و افزایش تردد و مسافرت ها، حضور مردم در مجالس عروسی خارج از شهرستان و کاهش حساسیت ها، باعث سیر صعودی و گسترش بیماری در طارم شد.

این مسئول با اشاره به این که سیر صعودی بیماری افزایش مراجعات به سیستم درمانی را در پی داشته است، یادآور شد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش یک سومی اعتبارات دهیاری ها

کاهش یک سومی اعتبارات دهیاری ها