مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-06حوادث

2 حفار غیر قانونی در استان سمنان دستگیر شدند


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان سمنان از دستگیری دو حفار غیر قانونی در دامغان و مهدی شهر خبر داد و گفت: از این افراد دستگاه فلزیابی و کوزه سفالی قدیمی و .

- .

کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ابوالقاسم کربلایی غلامی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی میراث فرهنگی استان سمنان ضمن بیان اینکه دو حفار غیرقانونی در سطح استان دستگیر شدند، بیان کرد: یکی از این موارد بازرسی با حکم قضایی و همراهی ناجا از خانه یک معتاد سابقه دار دامغانی بود که در منزل وی یک کوزه قدیمی و یک دستگاه فلزیاب کشف و ضبط شد.

وی افزود: در مهدی شهر نیز فردی که قصد حفاری و کشف عتیقه داشت با عکس العمل به موقع مأموران یگان حفاظت و ناجا دستگیر و به اهداف خود نرسید.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان سمنان گفت: تماس یک شهروند مهدی شهری مبنی بر حفاری در منزل مسکونی باعث شد تا تیم عوامل یگان حفاظت میراث فرهنگی به محل اعزام و پس از هماهنگی با نیروی انتظامی و مقام قضایی یک مورد حفاری غیرمجاز در اتاق های خانه را کشف کردند.

کربلایی غلامی با بیان اینکه هر دو فرد متخلف برای تکمیل پرونده به دستگاه قضایی تحویل داده شدند، تاکید کرد: نقش شهروندان در کشف جرایم حوزه میراث فرهنگی بسیار مهم است لذا شماره تلفن 31705 با حفظ امانت داری در نام افراد، آماده شنیدن گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 حفار غیر قانونی در استان سمنان دستگیر شدند

2 حفار غیر قانونی در استان سمنان دستگیر شدند