مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-06سياسي

جزییات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران اعلام شد


مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک، جزییات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران را برای سال 99 تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی عالی در توضیح اطلاعیه منتشر شده در خصوص وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران برای سال 99 گفت: از تاریخ 1399/04/15 لغایت پایان روز 1399/04/21 آن دسته از خبرنگاران که وضعیت در حال بررسی در روبروی اسم شان نمایش شده است مهلت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه ی تهران من (بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران) نسبت به ویرایش و بارگذاری مدارک لازم کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمایش وضعیت در حال بررسی در روبروی اسم خبرنگاران محترم صرفاً به معنی نقص مدرک یا مدارک می باشد، تصریح کرد: نمایش این وضعیت به معنای تایید و یا عدم تایید نام خبرنگاران در سهمیه سال 99 نیست.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک با بیان اینکه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران تا اعلام رسمی سهمیه های جدید در سال 99 دارای اعتبار است گفت: پایان زمان اعلام شده (21 تیر ماه) صرفاً پایان امکان ویرایش و تکمیل مدارک در سامانه است و به منظور لحاظ شدن سهمیه های جدید خبرنگاران نیست.

عالی تاکید کرد: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوی کمیته ای 7 نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک 2 نفر نماینده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران اعلام شد

جزییات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران اعلام شد