مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-06سياسي

تفاهم نامه ای برای احیای جنگل های بلوط زاگرس


به دنبال امضای تفاهم نامه ای مشترک و چهارجانبه بین پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و چند نهاد دیگر؛ این مرکز پژوهشی، برای احیای روستای الگن کهگیلویه و بویراحمد و جنگل های بلوط زاگرس همکاری می کند.

- به دنبال امضای تفاهم نامه ای مشترک و چهارجانبه بین پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و چند نهاد دیگر؛ این مرکز پژوهشی، برای احیای روستای الگن کهگیلویه و بویراحمد و جنگل های بلوط زاگرس همکاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ،تفاهم نامه چهار جانبه همکاری برای احیاء روستای الگن و جنگل های بلوط زاگرس به امضای ریاست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، موسسه سفیران امید چاروسا (بنیاد الگن) و شرکت مهندسان مشاور عمارت خورشید رسید.

که در راستای اولویت های سال جاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و به منظور توسعه همکاری های علمی و کاربردی و بهره گیری از توان گروه های پژوهشی، جامعه حرفه ای، نیروهای داوطلب و ساکنان بومی روستای الگن و سکونتگاه های همجوار آن در احیای ساختارهای طبیعی، فرهنگی و میراثی و حوزه نفوذ فرهنگی و طبیعی روستای الگن در استان کهگیلویه و بویراحمد، این تفاهم نامه به امضای متولیان این نهادها رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ای برای احیای جنگل های بلوط زاگرس

تفاهم نامه ای برای احیای جنگل های بلوط زاگرس