مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-06اقتصادي

افزایش 75 درصدی صدور ضمانتنامه های بخش تعاون


وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز در وبینار به مناسبت روز جهانی تعاون اعلام کرد: سطح حمایت و صدور ضمانت نامه ها در بخش تعاون ایران 75 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز به مناسبت روز جهانی تعاون در وبینار بین المللی اعلام کرد:جمهوری اسلامی با تشکیل بانک توسعه تعاون در خدمت توسعه تعاونی ها قرار گرفته و امسال این بانک با افزایش سرمایه میزان تسهیلات به تعاونی ها را افزایش داد.

همچنین سطح حمایت ها و صدور ضمانت نامه برای تعاونی ها امسال 75 درصد افزایش یافت.

وی همچنین به ایجاد اتحادیه تسهیل گری برای تعاونی ها اشاره کرد که در این هفته تشکیل می شود و گفت: شرکت های دانش بنیان برای ایجاد تعاونی های دانش بنیان پیشگام می شوند.

به گفته  وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حال حاضر تعداد 94 هزار شرکت تعاونی در ایران با بیش از 10 میلیون عضو وجود دارند که در حوزه های تولیدی، خدماتی و توزیعی فعالیت دارند.

شریعتمداری همچنین با اشاره به شعار امسال روز جهانی تعاون که بر پایه مقابله با تغییرات اقلیمی و اقتصاد سبز اعلام شده، گفت: در ایران عمده تعاونی ها در حوزه کشاورزی، آبخیزداری، گل و گیاه است که با رعایت مسائل زیست محیطی به تولید سالم و سبز اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 75 درصدی صدور ضمانتنامه های بخش تعاون

افزایش 75 درصدی صدور ضمانتنامه های بخش تعاون