مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-06دانش

نخبگان آماده همکاری و ساخت قطعات استراتژیک خودرو هستند


رییس دبیرخانه جذب نخبگان در دانشگاه ها در بنیاد ملی نخبگان گفت: دانشگاه ها و نخبگان با هدف توسعه صنعت خودرو و داخلی سازی قطعات، علاقه مند به همکاری با شرکت های خودروسازی هستند.

- اخبار شرکت ها: سعید سهراب پور درباره همکاری دانشگاه ها و نخبگان با خودروسازان تصریح کرد: سال های متمادی است که دانشگاه ها خواهان همکاری با صنایع و به خصوص صنعت خودرو هستند، اما این مهم محقق نشده، این در شرایطی است که در صورت همکاری صنعت خودرو با نخبگان و دانش بنیان ها می توان به پیشرفت های خوبی دست یافت.

وی با بیان اینکه برخی از پیشرفت ها که در صنعت اتفاق افتاده مدیون دانشگاه ها و نخبگان است، افزود: دانشگاه ها و نخبگان از هر گونه همکاری با خودروسازان و قطعه سازان استقبال می کنند و مراکز علمی به دنبال فرصت هستند تا سطح همکاری ها افزایش پیدا کند.

*دانشگاه ها ایده های مناسبی دارند رییس دبیرخانه جذب نخبگان در دانشگاه ها در بنیاد ملی نخبگان گفت: دانشگاه ها ایده های مناسب و اقتصادی در طراحی خودرو، ساخت قطعات و سایر الزامات توسعه ای صنعت خودرو دارند، که امیدوارند در شرایطی که اخیرا به خودروسازان تکلیف شده، بتوانند به شرکت های خودروسازی ارایه دهند و همکاری مشترک داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان آماده همکاری و ساخت قطعات استراتژیک خودرو هستند

نخبگان آماده همکاری و ساخت قطعات استراتژیک خودرو هستند