مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-06سياسي

فرهنگ، هنر و نوآوری محورهای طرح اوقات فراغت تابستانه فهما است


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در حال حاضر 24 هزار نفر از جوانان و نوجوانان ایلامی عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند، - ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در حال حاضر 24 هزار نفر از جوانان و نوجوانان ایلامی عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند، گفت: برنامه های اوقت فراغت کانون های مساجد با سه محور فرهنگ، هنر و نوآوری در تابستان سال جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور با بیان اینکه در حال حاضر 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد مناطق مختلف استان فعالیت دارند، اظهار کرد: در راستای اجرای فرهنگی، دینی، قرآنی، هنری و مذهبی در طول سال برنامه های متنوعی برگزار می شود که هدف از اجرای این برنامه ها جذب جوانان به مساجد به عنوان پایگاه های مهم فرهنگی است.

وی با بیان اینکه قریب 75 درصد کانون های فرهنگی و هنری در سطح مناطق روستایی استان فعالیت دارند، ابراز کرد: در حال حاضر 24 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان در سامانانه بچه های مسجد ثبت نام کرده و عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تصریح کرد: کانون های مساجد استان از اسفند ماه سال گذشته تا کنون در راستای مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ، هنر و نوآوری محورهای طرح اوقات فراغت تابستانه فهما است

فرهنگ، هنر و نوآوری محورهای طرح اوقات فراغت تابستانه فهما است