مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-06ورزشي

واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد


بسیاری از صنوفی که در استان اجازه فعالیت دارند، اگر ضوابط و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، واحد صنفی مربوطه پلمب خواهد شد.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: بسیاری از صنوفی که در استان اجازه فعالیت دارند، اگر ضوابط و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، واحد صنفی مربوطه پلمب خواهد شد.

رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در روز گذشته بنا به تصویب ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و تایید ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا به دلیل وضعیت فعلی شیوع ویروس کرونا در استان محدودیت هایی توسط استاندار زنجان ابلاغ شد، اظهار کرد: براساس این ابلاغیه، محدودیت های برخی از صنوف تشدید شده که حتی با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز فعالیت نخواهند کرد.

مانند چایخانه ها، کافی شاپ ها، سفره خانه ها و مجموعه هایی که خدماتی را با رعایت برخی از پروتکل های بهداشتی ارائه می کردند، فعالیت شان تعطیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مساجد، برگزاری نماز جماعت و مراسم های مذهبی و عروسی در استان نیز تعطیل خواهد بود، افزود: همه آموزشگاه ها و مراکز آموزشی در بخش های مختلف، آرایشگاه ها و سالن های ورزشی تعطیل خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: از روز گذشته برنامه ریزی ها در خصوص تعطیلی اصناف و مراکز در استان در حال انجام بوده و اقداماتی نیز صورت گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد

واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد