مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-06بين الملل

بازگشت شهروندان تاجیک از روسیه


وزارت امور خارجه تاجیکستان از برقراری 11 پرواز جدید چارتر برای بازگرداندن شهروندان این کشور از روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزارت امور خارجه تاجیکستان از برقراری پروازهای اضافی برای بازگرداندن اتباع این کشور از روسیه به دوشنبه خبر داد.

بر اساس گزارش وزارت امور خارجه تاجیکستان، با تصمیم ستاد مرکزی تقویت اقدامات ضد اپیدمی برای جلوگیری از شیوع ویروس همه گیر کرونا در ماه ژوییه سال جاری 11 پرواز اضافی چارتر در مسیر روسیه – تاجیکستان انجام خواهد گرفت.

بنابر اعلام نهاد دیپلماتیک تاجیک، از 19 ژوییه در سفارت تاجیکستان در شهر مسکو و کنسولگری های این کشور در شهرهای سن پترزبورگ، یکاترینبورگ، نووسیبیرسک و اوفا کمیسیون های ویژه ای تهیه فهرست اتباع مایل به بازگشت به میهن، ایجاد شده است.

وزارت خارجه تاجیکستان خاطرنشان می کند که حین انجام پروازهای چارتر گروه های آسیب پذیر به ویژه بیماران، زنان و کودکان، سالمندان، دانشجویان و همچنین افرادی که با اهداف دیپلماتیک وارد روسیه شدند، اولویت داده خواهد شد.

به این ترتیب، بعد  از دریافت اجازه طرف روسی از 7 تا 30 ژوییه شهروندان تاجیکستان با 11 پرواز اضافی شرکت های هواپیمایی تاجیک ایر و سامان ایر از روسیه به میهن بازگردانده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت شهروندان تاجیک از روسیه

بازگشت شهروندان تاجیک از روسیه