مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-06سياسي

انتشار فراخوان دیوارنگاری «روشنای شهر3»


معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از انتشار فراخوان دیوارنگاری «روشنای شهر3» خبر داد.

- معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اعلام کرد؛ انتشار فراخوان دیوارنگاری روشنای شهر3 ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از انتشار فراخوان دیوارنگاری روشنای شهر3 خبر داد.

صدرا یوسفی با بیان این خبر، اظهار کرد: فراخوان دیوارنگاری روشنای شهر3 با محوریت تکریم شهدا و ترسیم رشادت های آنان در جبهه های مقاومت، ایثار و فداکاری توسط معاونت فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد منتشر شد.

وی افزود: فراخوان دیوارنگاری روشنای شهر3 همزمان با چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس و کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی منتشر شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به محورهای این فراخوان بیان کرد: ترسیم رشادت های شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان با توجه به جنبه روایی و داستانی موضوع، محوریت این فراخوان را تشکیل می دهد.

یوسفی با بیان این که در جدول پیوست مکان، مشخصات و موضوعات این فراخوان تهیه شده است، خاطرنشان کرد: مکان های اجرای این دیوارنگاری ها در مناطق سیزده گانه شهرداری مشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان دیوارنگاری «روشنای شهر3»

انتشار فراخوان دیوارنگاری «روشنای شهر3»