مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-06فرهنگي

ادارات دهاقان هدایای مورد نیاز خود را از هنرمندان تهیه کنند


به جهت حمایت از هنرمندان و تشویق آنان برای ادامه کار، از ادارات و ارگان های شهرستان انتظار می رود هدایا مورد نیاز خود از هنرمندان خریداری نمایند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاحیه نگارخانه ترنج دهاقان پیش از ظهر دوشنبه با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین مربوطه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

سید علی سجادی در این آیین با بیان اینکه وجود یک مکان مناسبت جهت به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان شهرستان ضروری بود، گفت: با افتتاح این نگارخانه هنرمندان شهرستان می توانند آثار خود را در این نگارخانه به نمایش بگذارند.

معاون فرماندار دهاقان بیان کرد: به جهت حمایت از هنرمندان و تشویق آنان برای ادامه کار، از ادارات و ارگان های شهرستان انتظار می رود هدایا مورد نیاز خود از هنرمندان خریداری نمایند.

مصطفی صالحی در ادامه با بیان اینکه شهرستان دهاقان در تمامی عرصه های هنری موفق بوده است، گفت: نبود زیر ساخت های مناسب در شهرستان یکی از مهم ترین مشکلات هنرمندان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان بیان کرد: نگارخانه ترنج دهاقان دومین نگارخانه در شهرستان است که با هزینه بالغ بر 20 میلیون تومان تجهیز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات دهاقان هدایای مورد نیاز خود را از هنرمندان تهیه کنند

ادارات دهاقان هدایای مورد نیاز خود را از هنرمندان تهیه کنند