مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-06اقتصادي

ظرفیت دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی 2 برابر می شود


معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از دو برابر شدن ظرفیت دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، حمید قاسمی ده چشمه گفت: هم اکنون به طور میانگین روزانه 760 تبدیل انجام می شود که سعی داریم این ظرفیت را به حداقل یک هزار و 500 خودرو در روز برسانیم.

وی با اشاره به کلید خوردن طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از حدود 40 روز گذشته افزود: 76 کارگاه در این زمینه فعالیت دارند که روزانه به طور میانگین در هر کارگاه 10 تبدیل انجام می شود و بنا داریم ظرفیت دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی را به دو برابر افزایش دهیم.

قاسمی پیش از این نیز از آمادگی کارگاه های مجاز و کارخانه های تبدیل برای افزایش ظرفیت دوگانه سوز کردن خودروها خبر داده و گفته بود: زمان انتظار برای تبدیل، حدود یک هفته و ثبت نام در سایت GCR.

NIOPDC.

IR و تبدیل خودروهای عمومی طبق این طرح رایگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت نفت، اجرای این طرح در کل کشور ضمن صرفه اقتصادی برای صاحبان خودروها و ضمانتی برای بهبود محیط زیست، موجب صرفه جویی روزانه 12 میلیون لیتر بنزین می شود، ضمن اینکه سالانه حدود 2 میلیارد دلار درآمد عاید کشور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی 2 برابر می شود

ظرفیت دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی 2 برابر می شود