مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-06سياسي

طرح “خورشید خانه در شیراز اجرایی می شود


فرماندار شیراز، از اجرای طرح خورشید خانه در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و با تمرکز بر زنان زندانی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس فرماندار شیراز، از اجرای طرح خورشید خانه در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و با تمرکز بر زنان زندانی در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا امیری با بیان اینکه این طرح به همت حوزه زنان و خانواده فرمانداری شیراز برگزار می شود، گفت: همه ما در قبال مسئولیت اجتماعی خود و فراتر از وظایف شغلی می بایست دغدغه حمایت از اقشار آسیب دیده اجتماع را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، امیری خاطر نشان کرد: طرح خورشید خانه با همین هدف و به منظور هم صدایی و یکپارچگی اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه مردم شریف شیراز و تشکل های مردم نهاد و خیرین، در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و به طور ویژه زنان زندانی، در دستور کار کارگروه تخصصی زنان و خانواده فرمانداری شیراز قرار گرفته است.

سارا همت، مشاور فرماندار و مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری شیراز نیز ضمن قدردانی از تمام اقداماتی که طی سال های گذشته در راستای آزادسازی زنان زندانی انجام شده است، اظهار کرد: هر ساله خیرین نیک اندیش شیراز در بحث آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، فعالانه حضور داشته و مبالغ قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح “خورشید خانه در شیراز اجرایی می شود

طرح “خورشید خانه در شیراز اجرایی می شود