مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-06بين الملل

باقری: روز «استقلال» امریکا به روز «شرم» حاکمان و حاکمیت این رژیم تبدیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، اخبار منتشر شده توسط رسانه های غربی نشان می دهد معترضان آمریکایی در اعتراض به سخنرانی ترامپ در مراسم روز استقلال آمریکا، - باقری: روز استقلال امریکا به روز شرم حاکمان و حاکمیت این رژیم تبدیل شد دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: گفت: آتش زدن پرچم آمریکا توسط شهروندان آمریکایی، عملاً روز استقلال این کشور را به روز شرم حاکمان و حاکمیت آمریکا تبدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، اخبار منتشر شده توسط رسانه های غربی نشان می دهد معترضان آمریکایی در اعتراض به سخنرانی ترامپ در مراسم روز استقلال آمریکا، در مقابل کاخ سفید پرچم این کشور را به آتش کشیدند و خواستار نابودی تمام نماد های برده داری و تبعیض نژادی در سراسر ایالات متحده شدند.

شهر های مختلف آمریکا در روز های گذشته شاهد عملیات وسیع نیرو های امنیتی و پلیس برای دستگیری ده ها نفر از فعالان مدنی و افرادی است که در سازماندهی اعتراض های ضدنژادی علیه پلیس و دولت نقش داشته اند.

علی باقری، معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه، امروز در حاشیه ی جلسه مسؤولان عالی قضایی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر در خصوص تحولات اخیر امریکا اظهار داشت: امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: روز «استقلال» امریکا به روز «شرم» حاکمان و حاکمیت این رژیم تبدیل شد

باقری: روز «استقلال» امریکا به روز «شرم» حاکمان و حاکمیت این رژیم تبدیل شد