مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-06سياسي

اختصاص به موقع اعتبارات؛ نگرانی برای تکمیل پروژه 10 ساله بجنورد به جنگل گلستان


نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اختصاص به موقع اعتبارات از نگرانی های موجود برای تکمیل پروژه بجنورد به جنگل گلستان است.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اختصاص به موقع اعتبارات از نگرانی های موجود برای تکمیل پروژه بجنورد به جنگل گلستان است.

هنرور در جلسه رسیدگی به مصوبات عمرانی سفر رییس جمهور به خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه ساخت پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان از سال 89 آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد، افزود: اختصاص اعتبارات سبب شده تا ساخت این پروژه تا این مدت از زمان ادامه یابد.

وی با بیان اینکه تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی طی تابستان سال گذشته بوده است، ادامه داد: در این سفر برای تکمیل این پروژه مبلغ 200 میلیارد تومان مصوب شد که از سال گذشته تاکنون بیش از 52 میلیارد تومان اختصاص نیافته است.

هنرور خاطرنشان کرد: هم اکنون در تیرماه قرار داریم و این نگرانی وجود دارد که مابقی اعتبارات چه زمانی برای ادامه پروژه تزریق می شود.

وی اظهارکرد: برای سال جاری اختصاص 109 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که طی تخصیص 20 درصد از آن طی روزهای اخیر اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص به موقع اعتبارات؛ نگرانی برای تکمیل پروژه 10 ساله بجنورد به جنگل گلستان

اختصاص به موقع اعتبارات؛ نگرانی برای تکمیل پروژه 10 ساله بجنورد به جنگل گلستان