مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-06اجتماعي

ردپای فاضلاب تا سفره های مردم/ مزارع سبزی «بروجرد» با فاضلاب آبیاری می شود


آبیاری برخی از مزارع سبزی «بروجرد» با فاضلاب و روان آب های آلوده به معضلی تبدیل شده که سلامت مردم را تهدید می کند؛ موضوعی که نیازمند برخورد جدی و قاطع دستگاه های متولی است.

- بروجرد- آبیاری برخی از مزارع سبزی بروجرد با فاضلاب و روان آب های آلوده به معضلی تبدیل شده که سلامت مردم را تهدید می کند؛ موضوعی که نیازمند برخورد جدی و قاطع دستگاه های متولی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سبزیکاری با آب فاضلاب و روان آب های آلوده شهری معضلی چندین ساله است که گریبان گیر سلامت مردم در بروجرد شده است؛ این در حالیست که آبیاری مزارع سبزی با فاضلاب در میان پاس کاری موضوع بین دستگاه های مربوطه و عدم همکاری لازم برای رفع این معضل زیست محیطی و بهداشتی مسئله ای است همچنان ادامه دارد.

آبیاری مزارع سبزی با فاضلاب طی سالیان متمادی باعث بروز بیماری ها در بین مصرف کنندگان می شود محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد در این رابطه گفت: سبزی کاری با آب فاضلاب به عنوان یک معضل در سطح کشور و به تبع آن در بروجرد وجود دارد به طوری که دو سوم مزارع سبزیکاری توسط روان آب ها و فاضلاب شهری آبیاری می شود و مابقی این فاضلاب تصفیه و یا در حاشیه شهر رها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای فاضلاب تا سفره های مردم/ مزارع سبزی «بروجرد» با فاضلاب آبیاری می شود

ردپای فاضلاب تا سفره های مردم/ مزارع سبزی «بروجرد» با فاضلاب آبیاری می شود