مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-06سياسي

تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکلات حوزه حمل و نقل با قوه قضاییه


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیشنهاد داد که در جهت کاهش مشکلات حمل و نقلی در تهران کمیته ای مشترک بین معاونت اجتماعی قوه قضاییه و این معاونت شکل بگیرد.

- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیشنهاد داد که در جهت کاهش مشکلات حمل و نقلی در تهران کمیته ای مشترک بین معاونت اجتماعی قوه قضاییه و این معاونت شکل بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مناف هاشمی عصر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه شهرداری ها موسسات عمومی غیردولتی هستند، گفت: ابرشهرهایی همچون تهران ویژگی های خاصی دارند که باید سازوکار و راهکارهای خاصی برای کاهش مشکلات آن ها و ناهنجاری های ناشی از زندگی شهری داشته باشیم.

وی با اشاره به هم زمانی هفته قوه قضاییه و روز شهرداری ها این نزدیکی را به فال نیک گرفت و به تاثیر محیط شهری در وقوع جرم اشاره و اظهار کرد: در دوره فوق لیسانس چندین مقاله در مورد تاثیر وقوع جرم با المان و طراحی شهری داشتم که نشان می داد این دو ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این که مباحث عدم وقوع جرم به همه حوزه های شهری برمی گردد اما امروز این توفیق را داشتیم که تفاهمنامه فیمایین قوه قضاییه و مترو باشد، گفت: همه حوزه های شهرداری در کنار قوه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکلات حوزه حمل و نقل با قوه قضاییه

تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکلات حوزه حمل و نقل با قوه قضاییه