مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-06سياسي

ورود و خروج به روستای مزایجان زرین دشت ممنوع شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرین دشت گفت: به دلیل همه گیر شدن بیماری کرونا در «مزایجان» زرین‎دشت ممنوعیت ورود و خروج به این روستا صادر شد.

- یعقوب رزاقی در گفت وگو با خبرنگار سرویس شهرستان های خبرگزاری فارس در زرین دشت اظهار داشت: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا و به منظور کنترل و عدم شیوع آن، ورود و خروج افراد به روستای مزایجان از توابع بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت ممنوع است.

وی گفت: این طرح با همکاری دهیاری، شورای اسلامی، پایگاه مقاومت و مرکز بهداشت و نیروی انتظامی در  ورودی این  روستا اجرا می شود.

دادستان زرین دشت بیان کرد: تا اطلاع ثانوی مردم روستای مزایجان حق آمد و شد به روستاها و شهرهای شهرستان را ندارند و برگزاری هرگونه مجالس عزا و عروسی در این روستا به جز در شرایط ضروری که باید با نظارت و بازرسی و با اعمال محدودیت انجام شود، ممنوع است.

وی تصریح کرد: طرح ممنوعیت ورود و خروج به روستای مزایجان به مدت 10روز اجرایی می شود که این مدت در صورت قرمز بودن وضعیت شیوع کرونا قابل تمدید است.

رزاقی از مردم و افراد غیر بومی خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ورود به روستای مزایجان در روزهای مشخص شده خودداری کنند.

وی اظهار کرد: تردد خودروهایی که در راستای تامین نیازهای اساسی مردم فعالیت می کنند بلامانع بوده و مشکلی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج به روستای مزایجان زرین دشت ممنوع شد

ورود و خروج به روستای مزایجان زرین دشت ممنوع شد