مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-06سياسي

جلسه هم اندیشی رشته های راکتی به میزبانی تنیس


فدراسیون تنیس برای نخستین بار با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر برای توسعه و پیشرفت، پذیرای رشته های راکتی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین جلسه هم اندیشی فدراسیون های راکتی با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر در راستای تحقق اهداف مشترک و رونق برنامه های توسعه ای این رشته ها با حضور روسای فدراسیون های تنیس، تنیس روی میز و اسکواش و دبیران این فدراسیون ها در محل فدراسیون تنیس با برگزار شد.

در این جلسه که داود عزیزی رییس و فرزین ضیاء آذری دبیر فدراسیون تنیس، مهرداد علی قارداشی رییس و پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز، مسعود سلیمانی رییس و امیر عزیزی پور دبیر فدراسیون اسکواش حضور داشتند، بحث و بررسی پیرامون اهداف مشترک و هم افزایی و هماهنگی برای تسریع در تحقق اهداف و حمایت از برنامه های توسعه ای صورت گرفت.

داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در این خصوص گفت: این جلسه هم اندیشی سرآغاز هم افزایی و همکاری های مشترک فدراسیون های راکتی برای تعالی و پیشرفت بیشتر این رشته ها است.

رییس فدراسیون تنیس گفت: در جلسه اول با رویکرد توسعه بیشتر رشته های راکتی، ایجاد کمیته مشترک در زمینه های توسعه آموزشی، باشگاه ها و مربیان به تصویب رسید تا از این پس جلسات در قالب کمیته های تخصصی بصورت ماهیانه برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هم اندیشی رشته های راکتی به میزبانی تنیس

جلسه هم اندیشی رشته های راکتی به میزبانی تنیس