مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 12:302020-07-06اقتصادي

اعلام آمادگی نخبگان برای همکاری و ساخت قطعات استراتژیک خودرو


رییس دبیرخانه جذب نخبگان در دانشگاه ها با بیان اینکه دانشگاه ها و نخبگان با هدف توسعه صنعت خودرو و داخلی سازی قطعات، علاقه مند به همکاری با خودروسازان هستند، - رییس دبیرخانه جذب نخبگان در دانشگاه ها با بیان اینکه دانشگاه ها و نخبگان با هدف توسعه صنعت خودرو و داخلی سازی قطعات، علاقه مند به همکاری با خودروسازان هستند، تعریف پروژه های مشخص و عملیاتی در صنعت خودرو را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سهراب پور در این رابطه اظهار کرد: چند سالی است که دانشگاه ها خواهان همکاری با صنایع، علی الخصوص صنعت خودرو هستند؛ اما تاکنون این مهم به طور جدی و کامل محقق نشده است؛ این در حالی است که در صورت همکاری صنعت خودرو با شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها می توان به پیشرفت های خوبی دست یافت.

ضمن اینکه برخی از پیشرفت هایی که در صنایع ما اتفاق افتاده است، نتایج این همکاری هاست.

اکنون نیز دانشگاه ها و نخبگان از هر گونه همکاری با خودروسازان و قطعه سازان استقبال می کنند و مراکز علمی به دنبال فرصت هستند تا سطح همکاری ها افزایش پیدا کند.

رییس دبیرخانه جذب نخبگان در دانشگاه ها در بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: دانشگاه ها ایده های مناسب و اقتصادی در طراحی خودرو، ساخت قطعات و سایر الزامات توسعه ای صنعت خودرو دارند و امیدوارند در شرایطی که اخیرا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی نخبگان برای همکاری و ساخت قطعات استراتژیک خودرو

اعلام آمادگی نخبگان برای همکاری و ساخت قطعات استراتژیک خودرو