مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 13:302020-07-06سياسي

خوزستان پایتخت جبهه، جنگ و مقاومت است/ لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: استان خوزستان پایتخت جبهه، جنگ و مقاومت است از این رو استان باید نقش اصلی را در ترویج فرهنگ دفاع مقدس داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده ظهر امروز در جلسه تشکیل ستاد هنری ترویج فرهنگ دفاع مقدس در حوزه با اشاره به تأثیرگذاری زبان هنر اظهار کرد: تأثیری که زبان هنر دارد هیچ رسانه دیگری و هیچ کسی ندارد و در اسلام هم آمده که بزرگان ما بر خواندن قرآن با صدای خوش تأکید کردند و این به معنی توجه اسلام به هنر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی یعنی حرکت به سمت هنری که ایمان مردم را تقویت کند و امروزه یکی از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد مشکل باور و اعتقاد مردم است از این رو باید از طریق هنر این باور، اعتقاد و ایمان را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی باید ناظر بر این باشد که باور، ایمان و عمل صالح مردم را افزایش دهد، گفت: اگر این اتفاق بیفتد به معنی این است که کارها در مسیر درستی انجام شده ولی اگر تأثیرگذاری نداشت نشان می دهد که یک جای کار ایراد دارد و باید اصلاح شود.

حجت الاسلام نبی زاده با بیان اینکه دفاع مقدس اتفاقی است که برای اسلام، اهل بیت (ع) و ایران آبرو خریده و حق خوزستان است که در ترویج این فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان پایتخت جبهه، جنگ و مقاومت است/ لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس

خوزستان پایتخت جبهه، جنگ و مقاومت است/ لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس