مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-06سياسي

خضریان: گزارش زمین خواری تپه سرخه به مجلس ارائه می شود


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید جمعی از نمایندگان این مجمع از شهرستان شمیرانات و منطقه لواسانات گفت که قرار است شهردار، - سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید جمعی از نمایندگان این مجمع از شهرستان شمیرانات و منطقه لواسانات گفت که قرار است شهردار، دفتر امام جمعه و فرماندار شمیرانات گزارشی از معضل زمین خواری لواسانات را به مجلس ارائه کنند.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازدید امروز (دوشنبه) مجمع نمایندگان تهران از شهرستان شمیرانات، منطقه لواسانات و بخش های تابعه، گفت: نشست جمعی از نمایندگان با فرماندار، شهردار و سایر مسئولان شهرستان شمیرانات از ساعت 8 صبح امروز برگزار و در مورد مشکلات و مسائل مختلف منطقه بحث و گفت وگو شد.

در این نشست نمایندگان بخش های مختلف مردمی مانند حوزه علمیه، کشاورزی و اقتصادی حضور داشتند و مشکلات را مطرح کردند.

وی افزود: رفع برخی مشکلات نیاز به نظارت بیشتر داشت و در مورد برخی مسائل مانند بحث زمین خواری لواسان هم قرار شد شهردار، فرماندار و امام جمعه گزارشی آماده و به مجمع نمایندگان ارائه کنند.

البته با توجه به اینکه حجت الاسلام نبویان و بنده عضو کمیسیون اصل 90 مجلس هستیم تاکید کردیم که گزارش زمین خواری لواسانات خطاب به این کمیسیون باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: گزارش زمین خواری تپه سرخه به مجلس ارائه می شود

خضریان: گزارش زمین خواری تپه سرخه به مجلس ارائه می شود