مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-06حوادث

رمزگشایی از 50 فقره سرقت از مغازه های نیشابور و مشهد


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پاتک غافلگیرانه کارآگاهان پلیس آگاهی به عاملان سرقت های سریالی از مغازه های شهرستان های نیشابور و مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم قربان زاده گفت: از چندی قبل با بررسی سرقت های سریالی از مغازه ها در شهرستان های نیشابور و مشهد، سرنخ هایی به دست آمد که حکایت از تشابه ترفند سارقان در ارتکاب جرم بود و دستورات لازم به پلیس نیشابور برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان در این عملیات ضربتی با دقت نظر و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی یکی از عاملان سرقت های سریالی شد.

وی ادامه داد: متهم 39 ساله پرونده دستگیر شد و در برابر ادله غیرقابل انکار پرونده، همدست 37 ساله خود را معرفی و در تحقیقات اولیه به 50 فقره سرقت از مغازه ها در نیشابور و مشهد اعتراف کرد.

قربان زاده خاطرنشان کرد: کارآگاهان در اقدامی ضربتی، متهم دیگر این پرونده و  یک مالخر اموال سرقتی را نیز شناسایی، دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از متهمان اصلی پرونده تحت تعقیب پلیس آگاهی این استان و نیز دارای چند فقره حکم جلب است، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از 50 فقره سرقت از مغازه های نیشابور و مشهد

رمزگشایی از 50 فقره سرقت از مغازه های نیشابور و مشهد