مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-06سياسي

ضرورت نظارت جدی بر رعایت استانداردهایی که با جان انسان ها سروکار دارد


استاندار کردستان با بیان اینکه رعایت استاندارد در خصوص مواردی که با جان انسان ها سروکار دارد به هیچ وجه قابل اغماض نیست گفت: نظارت دقیق بر رعایت استانداردها در جایگاه های بنزین و CNG ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اظهار کرد: بهمن مرادنیا عصر امروز در نخستین جلسه شورای استاندارد استان در سال 99 اظهار داشت: شهربازی ها، مهدهای کودک و آسانسورها مستقیماً با ایمنی و جان انسان ها سروکار دارند لذا هیچگونه کوتاهی در رعایت استاندارهای آنها جایز نیست.

  وی همچنین بر لزوم نظارت دقیق بر رعایت استانداردها در جایگاه های بنزین و CNG تاکید و خاطرنشان کرد: ما در قبال جان و مال مردم مسؤول هستیم.

خدماترسانی به واحدهای تولیدی فاقد مجوز استاندارد قطع می شود مرادنیا ضمن موافقت با درخواست مدیرکل استاندار استان برای قطع خدمات رسانی به واحدهای تولیدی فاقد مجوز استاندارد، تصریح کرد: اگر بخواهیم در شرایط فعلی با همه تخلفاتی که طی سالها اتفاق افتاده برخورد کنیم دچار مشکل خواهیم شد.

وی افزود: اما موظفیم قانون را اجرا کنیم بنابراین باید طی یک پروسه زمانبندی شده با این تخلفات برخورد کنیم و آنجا که تخلفات به طور صریح به منافع عمومی لطمه می زند باید از فعالیت آنها جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت جدی بر رعایت استانداردهایی که با جان انسان ها سروکار دارد

ضرورت نظارت جدی بر رعایت استانداردهایی که با جان انسان ها سروکار دارد