مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 15:372020-07-06اقتصادي

پنج هزار تن گندم از کشاورزان اسدآبادی خریداری شده است


فرماندار اسدآباد از آغاز عملیات برداشت گندم در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: تاکنون پنج هزار تن گندم از کشاورزان اسدآبادی خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از مراکز خرید گندم در شهرستان اسدآباد با بیان اینکه کار برداشت گندم از پنجم تیرماه شروع شده و 45 روز ادامه دارد، گفت: تاکنون پنج هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه امسال هفت هزار بهره بردار 18 هزار هکتار از اراضی کشاورزی خود را به کشت گندم اختصاص داده اند، گفت: پیش بینی می شود 65 هزار تن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شود.

درویشی پیش بینی کرد: امسال توسط مراکز خرید و کارخانه آرد 40 تا 45 هزار تن گندم مازاد خریداری و ذخیره سازی شود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه گندم تولیدی اسدآباد از کیفیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: برای جلوگیری از خروج گندم از شهرستان سازمان جهاد کشاورزی محدودیت هایی را در دستور کار دارد و گندم کاران اگر محصول تولیدی را تحویل مراکز خرید ندهند سال زراعی آینده از گرفتن خدمات جهاد کشاورزی محروم می شوند.

وی همچنین از فعالیت 145 دستگاه کمباین در شهرستان اسدآباد خبر داد و اضافه کرد: کمباین ها تا پایان برداشت محصول غلات حق خروج از شهرستان اسدآباد را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج هزار تن گندم از کشاورزان اسدآبادی خریداری شده است

پنج هزار تن گندم از کشاورزان اسدآبادی خریداری شده است