مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 01:152020-07-06فرهنگي

«تماشاخانه های خصوصی» در معرض تعطیلی/ دولت فقط وعده می دهد!


رییس انجمن صنفی تماشاخانه های خصوصی ایران تأکید کرد در شرایط فعلی بحران کرونا که هیچ حمایتی از این تماشاخانه ها صورت نگرفته به احتمال زیاد بخش اعظمی از این سالن ها ناچار به تعطیلی هستند.

- شاهین چگینی رییس انجمن صنفی تماشاخانه های خصوصی ایران درباره وضعیت فعلی تماشاخانه خصوصی و روند فعالیت آن ها با توجه به شرایط کرونایی موجود و نبود حمایت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به خبرنگار مهر گفت: قبل از بازگشایی سالن ها من در مصاحبه ای گفتم که در شرایط فعلی باز شدن با باز نشدن تماشاخانه های خصوصی هیچ فرقی نمی کند.

دوستان موضوع را به این سمت برده بودند که پروتکل های بهداشتی رعایت و ظرفیت سالن ها نصف شود، در حالی که موضوع برای ما این نیست.

وی متذکر شد: ما پروتکل ها را رعایت می کنیم ولی وضعیت اصلاً مناسب نیست.

در حال حاضر تمام تماشاخانه ها بدهکاری سنگین دارند.

ضمن اینکه فعالیت سالن ها با نصف ظرفیت مناسبات جدیدی میان تماشاخانه های خصوصی و گروه ها ایجاد می کند و آیا گروه ها با توجه به هزینه ای که برای تولید اثرشان صرف می کنند راضی هستند که با مناسبات جدید و ظرفیت 50 درصد وارد تعامل شوند؟ در نبود حمایت، فقط ضررها بیشتر می شود مدیر تماشاخانه خصوصی مشایخی اظهار کرد: وقتی تماشاخانه ای فعالیت خود را از سر می گیرد مالکان و طلبکاران درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تماشاخانه های خصوصی» در معرض تعطیلی/ دولت فقط وعده می دهد!

«تماشاخانه های خصوصی» در معرض تعطیلی/ دولت فقط وعده می دهد!