مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-06دانش

آرزوهایتان را بسازید


مسابقه کتاب خوانی «آرزوهای دست ساز» ویژه دانشجویان سراسر کشور به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین برگزار می شود و دانشجویان دانشگاه های سراسری، - ایسنا/قزوین مسابقه کتاب خوانی آرزوهای دست ساز ویژه دانشجویان سراسر کشور به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین برگزار می شود و دانشجویان دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور و علمی کاربردی می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شیوع کرونا و خانه نشینی طولانی مردم امکان بیشتری برای مطالعه ایجاد کرده است و تمایل دانشجویان به فضای مجازی بستر مناسبی را برای برگزاری رویدادهای مجازی با هدف معرفی کتاب های خوب و امیدبخش فراهم کرده است.

یکی از کتاب های موفق که به مشکل جدی این روزهای دانشجویان، اقتصاد، با رویکرد خلاقیت و کارآفرینی مبتنی بر دانش می پردازد کتاب آرزوهای دست ساز است.

این کتاب نخستین اثر از مجموعه تاریخ شفاهی با محوریت روایت پیشرفت است و میلاد حبیبی نویسنده کتاب روزهای همت و تلاش تعدادی از دانشجویان ایرانی را روایت می کند که در حوزه فناوری های الکترونیکی و کامپیوتری موفق به ثبت چند اختراع کاربردی در کشور شده اند.

مسابقه کتاب خوانی آرزوهای دست ساز ویژه دانشجویان سراسر کشور به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین برگزار می شود و دانشجویان دانشگاه های سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهایتان را بسازید

آرزوهایتان را بسازید