مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-06سياسي

رسانه های آمریکایی فرصت انقلاب را از مردم این کشور می گیرند


تحلیلگر رسانه های بین الملل معتقد است رسانه های غربی با سرگرم سازی مردم به لذات کاذب، فرصت حرکت های انقلابی را از آن ها می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، روح الامین سعیدی در برنامه رو در رو شبکه چهار سیما در پاسخ به سوال سید حسین حسینی مجری برنامه که در خصوص راهبرد رسانه های امریکایی در قضایای اخیر این کشور پرسید، اظهار داشت: امروز در عصر ارتباطات و اطلاعات هستیم و لذا توانایی بسیج توده ای با استفاده از فضای مجازی و پیام رسان های گروهی افزایش پیدا کرده است.

**کنترل توده ها توسط رسانه های گروهی وی رسانه های کنونی را موجب نوعی خودآگاهی در میان توده ها توصیف کرد و گفت: این توده ها و افکار عمومی پیش از این توسط امنیت سایبر و رسانه های گروهی کنترل می شدند.

سعیدی با بیان اینکه رسانه ها در عصر گذشته قادر بودند ذهنیت مردم را در اختیار گیرند و جامعه را به لذتی کاذب رهنمون سازند، تصریح کرد: امروزه بدلیل تغییرات رسانه ای، نوعی خودآگاهی در مردم شکل گرفته و توان کنترل افکار توده ها توسط این رسانه ها تا حدی از بین رفته است.

این کارشناس مجری در رسانه ملی خاطرنشان کرد: مخاطب امروز امریکا با چشم و گوش بسته تنها خوراک رسانه ای خود را از فاکس نیوز یا سی ان ان و بی بی سی دریافت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های آمریکایی فرصت انقلاب را از مردم این کشور می گیرند

رسانه های آمریکایی فرصت انقلاب را از مردم این کشور می گیرند