مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-06اجتماعي

آسفالت نایسر سنندج در اولویت برنامه های شهرداری قرار گرفت


مدیر ناحیه منفصل شهری نایسربا بیان اینکه آسفالت ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد گفت: برنامه ریزی لازم برای آسفالت 20 هزار مترمربع ازمحلات این ناحیه در دستور کار قرار گرفته است.

- افشین فتح اللهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: عملیات آسفالت محلات و معابر ناحیه منفصل شهری نایسر در حال اجرا است.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر گفت: از عمده ترین مشکلات در نواحی منفصل شهری به ویژه ناحیه منفصل شهری نایسر عدم بهسازی محلات و معابر و وجود کوچه های خاکی و فاقد آسفالت است.

  برنامه ریزی برای آسفالت 20 هزار مترمربع ازمحلات نایسر  فتح اللهی بیان کرد: برنامه ریزی های لازم برای آسفالت 20 هزار مترمربع از محلات این ناحیه در صورت داشتن زیرساخت انجام شده است که به ترتیب اولویت اجرایی می شود.

وی از از پخش  یک هزار و 500 تن آسفالت در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و اعلام کرد: با این تناژ آسفالت 10 هزار مترمربع از محلات این ناحیه آسفالت و بهسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون آسفالت کوچه های اسرا 9، 10 و 11 و معراج 5 و 7 به متراژ 10 هزار مترمربع انجام گرفته است.

  فتح اللهی افزود: تا کنون 16 هزار مترمربع عملیات زیرسازی و آماده سازی جهت بهسازی و آسفالت این محلات با استفاده از 3 هزار و 200 تن مصالح  انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت نایسر سنندج در اولویت برنامه های شهرداری قرار گرفت

آسفالت نایسر سنندج در اولویت برنامه های شهرداری قرار گرفت