مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-07اقتصادي

هزار و 221 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در زنجان صادر شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان،گفت: هزار و 221 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با حجم سرمایه گذاری هفت هزار و 700 میلیارد تومان درزنجان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین میرزایی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، به برنامه های سال 99 در راستای برنامه ریزی و اقتصاد اشاره کرد و گفت: اخذ مصوبه سند آمایش سرزمینی استان و تلاش برای اجرایی کردن آن، اجرایی کردن نتایج مطالعات توسعه اشتغال و منظومه روستایی و پیگیری اجرای پروژه های جهش تولید با همکاری بانک ها و بخش خصوصی از جمله برنامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالجاری است.

وی با بیان اینکه 65 پروژه در نقشه راه جهش تولید استان، تدوین و به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده بود، اظهار کرد: از این تعداد 25 مورد به تصویب رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، با بیان اینکه در سال جاری برنامه ریزی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سه بخش اصلی کشاورزی، صنعتی و خدماتی انجام خواهد شد، گفت: در بخش کشاورزی اولویت با بهبود بهره وری است.

میرزایی با بیان اینکه در بخش کشاورزی به تکمیل زنجیره تولید تاکید شده است، اظهار کرد: در بخش کشاورزی بیش از چهار پروژه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 221 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در زنجان صادر شده است

هزار و 221 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در زنجان صادر شده است