مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-07سياسي

حرکت قانونی و اخلاقی دو اصل مهم در انجام رسالت نیروی انتظامی


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حرکت بر مدار قانون و اخلاق دو اصل مهم و مورد تأکید در انجام رسالت نیروی انتظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک مدیران عالی قضایی استان با رده های فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل ضمن قدردانی از مجموعه انتظامی استان به خصوص پلیس های تخصصی، تأمین امنیت پایدار را مرهون تلاش های شبانه روزی و جهاد گونه آنان دانست و عنوان کرد: حرکت بر مدار قانون و اخلاق دو اصل مهم و مورد تأکید در انجام رسالت نیروی انتظامی است.

وی افزود: بی شک کسب عنوان استان امن در سایه تلاش ها و اقدامات هماهنگ مجموعه قضایی و نهادهای نظامی و انتظامی محقق شده است و امید است استمرار و تداوم این تعاملات و همکاری ها بیش از پیش در کسب رضایتمندی عمومی مردم مؤثر بوده باشد.

رییس کل دادگستری استان در این دیدار ضمن تشریح وضعیت استان گفت: خوشبختانه در حوزه جرایم جدی و مهم، استان اردبیل از امنیت خوبی برخوردار است و وقوع جرایم خشن مهم در استان بسیار کم و یا ناچیز است.

عتباتی ضمن تشریح مؤلفه های امنیت، تولید و حفظ امنیت را حاصل تدبیر و تلاش مجموعه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: مسلماً مجموعه انتظامی استان یکی از مجموعه های بسیار مهم در تولید امنیت پایدار و استاندارد در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت قانونی و اخلاقی دو اصل مهم در انجام رسالت نیروی انتظامی

حرکت قانونی و اخلاقی دو اصل مهم در انجام رسالت نیروی انتظامی