مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-07سياسي

چرا چنار چندصدساله فتحعلی شاهی باغ فین را سر بریدند؟ (+عکس)


یکی از اعضای شورای راهبردی باغ فین، از قطع یک چنار 220 ساله فتحعلی شاهی بدون اطلاع شورای راهبردی باغ و رییس اداره میراث کاشان خبر داد.

- چرا چنار چندصدساله فتحعلی شاهی باغ فین را سر بریدند؟ (+عکس) یکی از اعضای شورای راهبردی باغ فین، از قطع یک چنار 220 ساله فتحعلی شاهی بدون اطلاع شورای راهبردی باغ و رییس اداره میراث کاشان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران؛ جابر تواضعی در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، درباره‌ی قطع یک درخت در باغ فین کاشان نوشت: بیستم خرداد امسال بر خلاف چیزی که در تقویم و به نام روز جهانی صنایع دستی برایش سند خورده، برای میراث فرهنگی کشور و دوستدارانش روز خوش‌یمنی نبود.

سایت «اهل کاشانم» در یادداشتی از محمد مشهدی نوش‌آبادی و به نقل از حمیدرضا جیحانی، یکی از اعضای شورای راهبردی باغ فین، از قطع یک چنار 220 ساله فتحعلی‌شاهی بدون اطلاع شورای راهبردی باغ و رییس اداره میراث کاشان خبر داد.

به گفته جیحانی، قطع این درخت که یکی از چند چنار باقی‌مانده از حکومت فتحعلی‌شاه بوده، به هر دلیلی باید با کارشناسی دقیق و طی مراحل قانونی صورت می‌گرفت.

سؤالی که مشهدی نوش‌آبادی به‌عنوان یک کاشان‌شناس و عضو هیأت علمی دانش‌گاه کاشان در پایان این یادداشت مطرح کرده بود، این بود که چه کسی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا چنار چندصدساله فتحعلی شاهی باغ فین را سر بریدند؟ (+عکس)

چرا چنار چندصدساله فتحعلی شاهی باغ فین را سر بریدند؟ (+عکس)