مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-07سياسي

تفریحات در استانبول، شهر پر رمز و راز


بیش تر استانبول را با مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی و نمایشگاه های فصلی اش می شناسیم اما تفریحات در این شهر پر رمز و راز بیش تر از آن چیزی است که به ما معرفی شده و این شهر با پتانسیلی که دارد می تواند خیلی بیش تر از آنچه فکر می کنیم ما را سرگرم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام الی گشت، بدیهی است که شهری با قدمت و تاریخ، استانبول که هم جایگاه تاریخ شرق است و هم نوآوری غرب می تواند شما را غافل گیر کند و برایتان تصویر تازه ای بیافریند.

امروز فرصتی دست داده تا همراه با تور استانبول به معرفی و شناخت برخی از تفریحات استانبول بپردازیم که شاید تا به حال حتی در سفرهایی که به این شهر داشته اید با آن ها برخورد نداشته اید.

از تنگه بسفر بگذرید در کنار اقیانوس بودن این مزیت را هم دارد که چندین رودخانه عریض و طویل و حتی جزایر متعدد در اطراف شهر وجود داشته باشد و شهری مانند استانبول بتواند از تمام این امکانات استفاده کند تا هم هنر معماری شهر را به رخ بکشد و هم جاذبه به جاذبه اش بیافزاید.

مسجد ایاصوفیه یکی از شاهکارهای معماری است که در استانبول به شدت مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد و کاخ توپکاپی هم به همین ترتیب اما بعد از این جاذبه گردشگری نوبت به تنگه بسفر می رسد که بسیاری از مسافران غرب را زمانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفریحات در استانبول، شهر پر رمز و راز

تفریحات در استانبول، شهر پر رمز و راز