مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-07اقتصادي

مناسب سازی خدمات بانکی برای توان یابان از مسئولیت های اجتماعی بانک توسعه تعاون است


رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون مناسب سازی خدمات بانکی برای توان یابان را در زمره مسئولیت های اجتماعی این بانک اعلام نمود.

- رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون مناسب سازی خدمات بانکی برای توان یابان را در زمره مسئولیت های اجتماعی این بانک اعلام نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بانک توسعه تعاون، شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون طی جلسه ویژه ای به منظور اهدای چند دستگاه کامپیوتر این بانک به انجمن نابینایان ایران گفت: حمایت از توان یابان و مناسب سازی و سایت پورتال اصلی بانک برای استفاده کم بینایان و نابینایان مناسب سازی می شود که در این فرآیند نقش انجمن نابینایان ایران بسیار حائز اهمیت است.

بخشا با اشاره به اهدای تعدادی دستگاه های کامپیوتر اداری به انجمن نابینایان گفت: این انجمن خدمات شایسته و قابل تقدیری به توان یابان ارائه می دهد و با حسن نظر و تدبیر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک، این دستگاه ها به انجمن اهدا شده است و حمایت از این انجمن، حمایت از توان یابان است.

علی اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران در این جلسه اظهار داشت: توان یابان و نابینایان حائز استعدادهای فوق العاده ای هستند که در صورت حمایت و فراهم بودن شرایط، همگام با افراد جامعه، قادر به ارائه خدمات و فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی خدمات بانکی برای توان یابان از مسئولیت های اجتماعی بانک توسعه تعاون است

مناسب سازی خدمات بانکی برای توان یابان از مسئولیت های اجتماعی بانک توسعه تعاون است