مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 04:462020-07-07اجتماعي

شهریه مدارس غیر دولتی کرمان 30 درصد افزایش می یابد


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از افزایش 30 درصدی شهریه مدارس غیردولتی کرمان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- علی ضیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شهریه مدارس (دولتی، غیردولتی و هیئت امنایی) برای سال تحصیلی جدید بیان داشت: اخیراً مصوب شده که مدارس غیر دولتی تنها شهریه ثابت را از دانش آموزان دریافت کنند و شهریه فوق برنامه (نهار، استخر، کلاس های خاص و …) دریافت نشود تا وضعیت آموزش در سال جاری مشخص شود.

وی با اشاره به دریافت شهریه ثابت توسط مدارس غیر دولتی افزود: زمانی که ولی دانش آموز برای ثبت نام مراجعه می کند در سامانه مشارکت ها وارد می شود که یک تفاهمنامه بین وی و مدیر مدرسه امضا خواهد شد که مشخص می کند هزینه شهریه مدرسه چگونه باید پرداخت شود که در دو نسخه امضا شده و یک نسخه تحویل ولی دانش آموز می شود و یک نسخه نزد مدیر مدرسه می ماند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به جز مدارس شاهد، استعدادهای درخشان و غیر دولتی که در قبال فعالیت هایی که انجام می دهند یک شهریه مشخص دارند هیچیک از مدارس دولتی و هیئت امنایی هزینه ندارند.

ضیا اظهار کرد: امسال مدیرکل آموزش و پرورش استان مصوب کرده شهریه مدارس شاهد افزایش نداشته باشد و همان شهریه سال گذشته از دانش آموزان دریافت شود اما مدارس غیر دولتی یک افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه مدارس غیر دولتی کرمان 30 درصد افزایش می یابد

شهریه مدارس غیر دولتی کرمان 30 درصد افزایش می یابد