مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-07اقتصادي

شرکت مس در شرایط سخت مردم را تنها نمی گذارد


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت صنایع مس در کنار مردم است و در شرایط سخت قطعاً مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اردشیر سعدمحمدی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه های جنوبشرق اظهار داشت: مس در سال گذشته رکورد 250 هزار تن تولید کاتد را زد و امیدواریم امسال بتوانیم از 280 هزار تن مس کاتدی در کشور عبور کنیم.

وی بیان کرد: با اتفاقاتی که در اکتشاف مس در استان کرمان افتاده امیدواریم بتوانیم سر فصل جدیدی برای معادن جدید داشته باشیم و طرح های توسعه با دو میلیارد و 270 میلیون یورو و 20 هزار میلیارد تومان فضایی در آینده تعریف می کند که در ایجاد اشتغال در استان حرف های جدیدی بزنیم.

سعدمحمدی با بیان اینکه در اواخر سال 98 آزمونی برگزار شد و امسال 500 نفر مشغول به کار می شوند، افزود: در شهریورماه نیز با برگزاری آزمون دیگر 300 نفر اشتغال جدید در استان خواهیم داشت که امیدواریم به طور متناوب ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: در سال 98 نسبت به 97 بیش از دو و نیم برابر صادرات مس داشتیم و در سه ماهه امسال رکورد زدیم و بیش از 20 درصد نسبت به 98 جلو هستیم و امیدواریم رکوردهای زیادی در همه عرصه ها در سال جاری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت مس در شرایط سخت مردم را تنها نمی گذارد

شرکت مس در شرایط سخت مردم را تنها نمی گذارد