مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-07اقتصادي

لبنیات 20 درصد و روغن 14 درصد گران شد/ افزایش قیمت برنج در خطه شمالی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزایش قیمت کالا در روزهای اخیر را ناشی از تصمیمات دولت عنوان کرد و گفت: قیمت لبنیات 20 درصد و روغن خام و فرآوری شده بین 12 الی 14 درصد گران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسین طلوعیان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص گرانی برخی اقلام در بازار استان اظهار کرد: افزایش قیمت کالا در روزهای اخیر ناشی از تصمیمات دولت بوده است و این موضوع به صورت ملی در کارگروه های مربوطه تصمیم گیری شده است، قیمت برنج در بازار افزایش یافته؛ همچنین لبنیات 20 درصد و روغن خام و فرآوری شده بین 12 الی 14 درصد گران شده است.

وی همچنین از تلاش برای احیای 50 واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید خبر داد و تصریح کرد: در مدت سه ماهه امسال 17 واحد صنعتی غیرفعال در استان گلستان به چرخه تولید برگشتند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: یکی از مهمترین برنامه های سال جاری بازگرداندن واحدهای صنعتی غیرفعال به چرخه تولید است طی دو الی سه سال گذشته با همکاری قوه قضاییه و حمایت از بخش تولید بالغ بر 102 واحد صنعتی احیا شدند و مجددا به چرخه تولید برگشتند.

به گفته طلوعیان؛ امسال قرار است تعداد 50 واحد صنعتی غیرفعال را احیا کنیم که تعدادی از واحدها در شهرک های صنعتی و برخی خارج از شهرک های صنعتی استقرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنیات 20 درصد و روغن 14 درصد گران شد/ افزایش قیمت برنج در خطه شمالی

لبنیات 20 درصد و روغن 14 درصد گران شد/ افزایش قیمت برنج در خطه شمالی