مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-07سياسي

تبریز می تواند به قطب تولید سیستم بازیافت پسماند در کشور تبدیل شود


براساس مذاکرات انجام گرفته با شرکت های خارجی و توانمندی های قطعه سازی استان امکان تبدیل تبریز به قطب تولید سیستم بازیافت پسماند کشور وجود دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نائب رییس شورای شهر تبریز گفت: براساس مذاکرات انجام گرفته با شرکت های خارجی و توانمندی های قطعه سازی استان امکان تبدیل تبریز به قطب تولید سیستم بازیافت پسماند کشور وجود دارد.

سونیا اندیش در جلسه اعضای شورای شهر و شهردار تبریز با نمایندگان سه شرکت خارجی، اظهار کرد: از اوایل شورای پنجم بحث هایی درباره دفع پسماند شهری همچون زباله سوز که در دنیا رایج است، وجود داشت ولی این طرح ها به دلیل نبود بازیافت به علت وجود فلزات سنگین تکنولوژی برتر نیستند و ما خواهان ایجاد سیستم بازیافت و سپس زباله سوز هستیم.

وی افزود: به همین خاطر برای استفاده بهینه و دفع اصولی زباله، رویکرد شهرداری و شورای شهر روی بازیافت پسماند است که در جلسه امروز اعضای شورای شهر و شهردارتبریز با نمایندگان شرکت های فعال در این زمینه دیدار و با فناوری های به روز در این زمینه آشنا شدند.

نائب رییس شورای شهر تبریز با بیان اینکه موضوع انتقال تکنولوژی، تولید داخل و بومی سازی این تجهیزات در داخل کشور نیز مطرح است، گفت: بحث دیگر ما در جلسه فوق بومی سازی بود که براساس گفته کارشناسان 80 درصد تجهیزات مورد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز می تواند به قطب تولید سیستم بازیافت پسماند در کشور تبدیل شود

تبریز می تواند به قطب تولید سیستم بازیافت پسماند در کشور تبدیل شود