مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-07اجتماعي

امضاء 2 تفاهم نامه همکاری برای شناسایی علل وقوع جرم


دو تفاهم نامه همکاری بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به امضاء رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، به اشتراک گذاشتن ظرفیت های تخصصی و کارشناسی به منظور شناسایی بسترها، زمینه ها و علل وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، تحلیل هزینه فایده اقدامات پیشگیرانه در اماکن مرتبط با سازمان و پیش بینی اقدامات مشترک به منظور پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی محورهای این تفاهم نامه ها بودند.

مهدی افتخاری دبیر ارتقاء آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: این معاونت با توجه به رسالتی که بر عهده دارد با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و شرکت بهره بردار راه آهن شهری تهران و حومه می تواند گام موثری در پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی کلان شهر تهران بردارد.

وی افزود: در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه محتوای مناسب پیشگیرانه تهیه شده است که می توان با نشر آن ها در فضاهای مترو، مسافران و شهروندان را از آسیب های فراوانی مصون داشت.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران  و حومه نیز در این نشست گفت: به واسطه حمل و نقل ریلی در شهر تهران بیشترین ارتباط را با شهروندان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء 2 تفاهم نامه همکاری برای شناسایی علل وقوع جرم

امضاء 2 تفاهم نامه همکاری برای شناسایی علل وقوع جرم