مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-07سياسي

تعطیلی دومین صفحه اینستاگرامی کراش یابی توسط اطلاعات سپاه نهاوند


مسوول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از دستگیری ادمین و تعطیلی دومین پِیج اینستاگرامی تحت عنوان کراش یابی توسط سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر کریم پور از تعطیل شدن دومین پِیج کراش یابی در شهرستان نهاوند طی چند ماه اخیر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر داد و به بیان جزییات این خبر پرداخت.

وی با اشاره به انهدام این شبکه ترویج سبک زندگی غربی با بیش از 2000 دنبال کننده در شهرستان نهاوند تنها در فاصله چند روز از آغاز به کار آن افزود: این پِیج از طریق جذب دانش آموزان پسر و دختر در گروه های سنی مختلف اقدام به ترویج تئوری های وابسته به مبانی غرب و قبح زدایی از فرهنگ ناب اسلامی می کرد که ادمین آن در یک اقدام اطلاعاتی توسط سازمان اطلاعات سپاه در نهاوند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

مسوول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن هشدار به والدین دانش آموزان برای نظارت و توجه بیشتر به فعالیت های فرزندانشان در فضای مجازی، به همه افرادی که در این رابطه و به قصد سوء استفاده از احساسات پاک جوانان اقدام به هنجارشکنی می کنند نیز هشدار داد که با هرگونه تحرکی در این زمینه با قدرت و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دومین صفحه اینستاگرامی کراش یابی توسط اطلاعات سپاه نهاوند

تعطیلی دومین صفحه اینستاگرامی کراش یابی توسط اطلاعات سپاه نهاوند