مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-07فرهنگي

وعده پرداخت بیمه هنرمندان از طرف صندوق اعتباری هنر چه شد؟


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر توضیح داد که حق بیمه اعضای صندوق برای سه ماه نخست امسال، به عنوان یکی از موارد مندرج در بسته جامع حمایت از هنرمندان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جبران خسارت های کرونا به هنرمندان، - وعده پرداخت بیمه هنرمندان از طرف صندوق اعتباری هنر چه شد؟ مدیرعامل صندوق اعتباری هنر توضیح داد که حق بیمه اعضای صندوق برای سه ماه نخست امسال، به عنوان یکی از موارد مندرج در بسته جامع حمایت از هنرمندان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جبران خسارت های کرونا به هنرمندان، پیشنهاد شد.

ظاهرا مشکلات هنرمندان با بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی ادامه دارد و لطفی که قرار بود شامل حال آنان شود، چندان کم‌دردسر نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل فروردین امسال همان روزهایی که همه هنوز در شوک کرونا بودیم، از سوی تشکل‌های هنری مانند خانه سینما، خانه تئاتر و دفتر موسیقی خبر رسید که صندوق اعتباری هنر، حق بیمه سه ماه نخست اعضای خود را پرداخت می‌کند.

این خبر برای هنرمندان تحت پوشش این صندوق و بویژه هنرمندان تئاتر که می‌دانستند فعلا خبری از اجرای نمایش و کسب درآمد نیست، مسرت‌بخش بود و آنان فکر کردند در وضعیتی که دچار تنگناهای اقتصادی بسیار شده‌اند، دست‌کم برای مدتی کوتاه، دغدغه پرداخت حق بیمه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده پرداخت بیمه هنرمندان از طرف صندوق اعتباری هنر چه شد؟

وعده پرداخت بیمه هنرمندان از طرف صندوق اعتباری هنر چه شد؟