مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-07سياسي

سنتورنوازی «سیاوش کامکار» در همدان


مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان اعلام کرد: کارگاه سنتورنوازی «سیاوش کامکار» ویژه هنرجویان این ساز 20 تیرماه امسال در حوزه هنری استان همدان برگزار می شود.

- ایسنا/همدان مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان اعلام کرد: کارگاه سنتورنوازی سیاوش کامکار ویژه هنرجویان این ساز 20 تیرماه امسال در حوزه هنری استان همدان برگزار می شود.

جلال سروش با بیان اینکه این کارگاه یک روزه در سه سطح مقدماتی، متوسط و عالی برگزار می شود، افزود: این کارگاه با هدف ارتقاء سطح توانمندی هنرجویان این ساز در دو بخش نظری و عملی برگزار خواهد شد.

وی تعداد هنرجویان و علاقمندان به ساز سنتور را در استان همدان قابل توجه دانست و تصریح کرد: سعی داریم با دعوت از اساتید مطرح کشوری، شیوه های مکاتب نوازندگی ساز سنتور را به شکل بنیادی در بین نوازندگان این ساز بررسی کنیم.

سروش، ارتقاء سبک آموزش موسیقی از شیوه های سنتی به شیوه های آکادمی و علمی را در استان لازم دانست و گفت: در سال های گذشته از اساتید برجسته علمی در عرصه موسیقی همچون استاد شریف لطفی، محمد سریر، نوید افقه، بهداد بابایی و .

برای ارتقاء سطح علمی موسیقی استان دعوت کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، این کارگاه آموزشی با مشارکت آموزشگاه موسیقی آهنگ و رعایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنتورنوازی «سیاوش کامکار» در همدان

سنتورنوازی «سیاوش کامکار» در همدان