مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-07اقتصادي

جزییات ثبت نام شاغلان گردشگری فاقد بیمه برای دریافت تسهیلات کرونا


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: امکان ثبت نام شاغلان و کارفرمایان در حوزه گردشگری که فاقد بیمه هستند، - ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: امکان ثبت نام شاغلان و کارفرمایان در حوزه گردشگری که فاقد بیمه هستند، در سایت سامانه کارا فراهم شده و این افراد مشمول تسهیلات کرونا می شوند.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مشمولان فاقد بیمه حوزه گردشگری که از تسهیلات کرونا برخوردار می شوند، عنوان کرد: از روز یکشنبه 15 تیر ماه ثبت نام در سامانه کارا آغاز شده و افراد فاقد بیمه تنها در دو حوزه، دیده می شوند که یکی از آن ها راهنمایان تور هستند و به صورت موردی به اجرای تور می پردازند و گروه دیگر بعضی از اقامت گاه های بوم گردی که به صورت خانوادگی اداره می شوند و چون به تازگی مجوز گرفته اند، هنوز خود را بیمه نکرده اند.

وی افزود: این افراد که فاقد بیمه هستند از مشمولان این تسهیلات بوده و اطلاع رسانی گسترده در این باره صورت گرفته است تا افراد به سایت تامین اجتماعی مراجعه و برای بیمه بیکاری اقدام کنند.

پرداخت حق بیمه بیکاری برای افرادی که اکنون شاغل نیستند، پیگیری معاونت گردشگری کشور و پیرو درخواست های مکرر از طرف ما بوده که در حال ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام شاغلان گردشگری فاقد بیمه برای دریافت تسهیلات کرونا

جزییات ثبت نام شاغلان گردشگری فاقد بیمه برای دریافت تسهیلات کرونا