مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-07اقتصادي

پنل های خورشیدی؛ راهی برای کاهش مصرف انرژی در روزهای گرم


مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: استفاده از پنل های خورشیدی هیچ آلودگی برای محیط زیست ندارد و استفاده از آن کار مرسومی بوده که در تمام دنیا به دنبال استفاده از آن هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: استفاده از پنل های خورشیدی هیچ آلودگی برای محیط زیست ندارد و استفاده از آن کار مرسومی بوده که در تمام دنیا به دنبال استفاده از آن هستند.

حسینعلی دین دار در گفت وگو با ایسنا، در خصوص استفاده از پنل های خورشیدی، اظهار کرد: در مناطقی که امکان استفاده از پنل خورشیدی وجود دارد، می توان از این ظرفیت در تامین برق خانگی یا حتی صنایع استفاده کرد.

وی بیان کرد: به انبوه سازان توصیه می شود در ساخت منازل مسکونی از لوازم گرمایشی یا سرمایشی که انرژی برق کمتری دارند استفاده کنند که توسط برچسب انرژی نمایان و بهترین آن A و بالاتر است.

دین دار افزود: با نصب سایبان بر روی کولر آبی و کندانسور کولر گازی، دستگاه می تواند به دور از تابش نور گرم خورشید با راندمان بهتر و مصرف برق کمتر به تبادل حرارت و خنک کردن گاز کولر بپردازد که سبب کاهش مصرف برق کولر می شود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خصوص مصرف برق کولرهای آبی و گازی، گفت: میزان مصرف برق کولرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنل های خورشیدی؛ راهی برای کاهش مصرف انرژی در روزهای گرم

پنل های خورشیدی؛ راهی برای کاهش مصرف انرژی در روزهای گرم