مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-07سياسي

پرونده های کودک آزاری به صورت ویژه بررسی شود


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با تاکید برتوجه به حقوق کودکان اظهار داشت: باید پرونده های مربوط به کودک آزاری و همسرآزاری ویژه بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه قاسمی پیش ازظهر سه شنبه در جلسه کمیته کاری بانوان و خانواده در حوزه حقوق کودک اظهار داشت: باید پیگیری ها و دستورالعمل ها در حوزه مربوط به کودک و خانواده اثرگذار و تصمیم ساز باشد و نباید در اولویت های دست چندم و آخر قرار گیرد.

وی آموزش قضات کارآزموده را درباره حقوق و قوانین کودک و خانواده را مؤثر دانست و گفت: آموزش رمز موفقیت و ارتقای مهارت کودکان خواهد بود و لایه های سازمانی و اداری باید بحث آموزش را مدنظر قرار دهند زیرا پس از آموزش، نظارت ها اثرگذار خواهند بود.

حجت الاسلام مرتضی موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با تاکید برتوجه به حقوق کودکان اظهار داشت: با بیان اینکه دین مبین اسلام بیشترین توجه را به حقوق کودکان دارد، افزود: در اسلام تضییع حقوق کودکان منع شده است و باید این موارد را به دستگاه قضایی گزارش داد.

وی با اظهار اینکه تضییع حقوق کودکان امری مذموم در دین به شمار می رود، تصریح کرد: توجه ویژه به کودکان باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های کودک آزاری به صورت ویژه بررسی شود

پرونده های کودک آزاری به صورت ویژه بررسی شود