مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-07اقتصادي

ارائه تسهیلات برای احداث بارگاه های زرشک در خراسان جنوبی


مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: یکی از دغدغه های مهم کشاورزان استان، نبود مکان مناسبی برای خشک کردن محصول زرشک بود که در این راستا تسهیلات 15درصد برای احداث بارگاه های زرشک در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: یکی از دغدغه های مهم کشاورزان استان، نبود مکان مناسبی برای خشک کردن محصول زرشک بود که در این راستا تسهیلات 15درصد برای احداث بارگاه های زرشک در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

عبدالرضا رضایی، امروز سه شنبه 17 تیر در ارتباط زنده اینستاگرامی با خبرنگاران اظهار کرد: سطح زیر کشت باغات در خراسان جنوبی 86 هزار هکتار است که در سال گذشته میزان تولیدات باغی استان 130 هزار تن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از دغدغه های مهم کشاورزان استان، نبود مکان مناسبی برای خشک کردن محصول زرشک بود که در این راستا تسهیلات 15درصد برای احداث بارگاه های زرشک در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه حداقل مساحت برای دریافت مجوز بارگاه زرشک باید پنج هزار مترمربع باشد، ادامه داد: متقاضیان برای دریافت مجوز می توانند به جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات برای احداث بارگاه های زرشک در خراسان جنوبی

ارائه تسهیلات برای احداث بارگاه های زرشک در خراسان جنوبی